İçeriğe geç

Etiket: mi

Kaskodan yapılan işlem tramere işler mi ?

Kaskodan yapılan işlem tramere işler mi? İzmir trafiğinde başlayan küçük bir panik hikâyesi İzmir’de yaşayınca insanın iki sabit gerçeği oluyor: biri deniz kokusuna alışmak, diğeri de trafikte “bu sefer kesin ben suçsuzum” diye içinden bağırıp sonra olayın bambaşka çıkması. Geçen yaz Karşıyaka tarafında başıma gelen küçük bir park kazası var ya… Hani şu “sadece tampon değdi” deyip sonra sigorta dosyasının hayatını ele geçirdiği türden. O an ilk düşündüğüm şey şuydu: “Kaskodan yapılan işlem tramere işler mi?” Ama tabii o an bunu sakin sakin düşünmüyorum. İç sesim daha çok şöyleydi: “Abi çok hafifti ya, çizik bile yok sayılır… değil mi? Değil…

Yorum Bırak
şişli escort
https://www.kanaryaforumu.com https://keza.com.tr https://hasi.com.tr Sitemap
https://elexbett.net/betexper.xyzilbet girişhiltonbet güncel adres